Currently unavailable for a full-time job

T-MOBILE VAS PAGINA'S

bannerBinnen het bedrijf heb ik met verschillende soorten UX-cases/projecten meegewerkt. Ik zorgde samen met collega's dat de B2C(business to consument) en B2B(business to business) constant werden verbeterd, door testen uit te voeren en herontwerpen te maken. Het grootste project waar ik aan mee heb gewerkt is het herontwerpen van de value added service pagina's van T-Mobile.banner

Wegens rechten vanuit T-Mobile kan ik alleen het prototype tijdens het gesprek tonen

    Mijn taken binnen het bedrijf waren:
  • Prototypes in Sketch te ontwerpen, gebruik maken van het design system met Abstract en nieuwe componenten voor het design system vast te leggen
  • Gebruikersbehoefte vastleggen
  • Het verbeteren en optimaliseren van webpagina’s
  • Het uitvoeren en opzetten van usability tests
  • Ontwerpen van Grafische visuals

Categorie

UX meeloopstage

Opdrachtgever

T-Mobile

Periode

feburari 2019 - juli 2019

Tools

Adobe illustrator, Sketch, Photoshop, Axure, Abstract

Methode & technieken
Realiseren

  • Prototyping
  • Design system (Abstract)
  • Resultaten van de huidige VAS pagina verwerken(Vanuit T-Mobile)
Testfase:

  • Enquete uit sturen A/B testen(new design)
  • Usability test uitvoeren(new design)
  • Post test interview(new design)
  • Nieuwe userneeds ondervinden(new design en huidige VAS pagina's)

<
CASES WAAR IK TROTS OP BEN Trotse projecten
Responsive image

FURBAN

Vanuit Centric had ik een afstudeerproject gekregen namelijk Furban. Furban (Future Urban) is een platform dat gemeentes ondersteunt bij inwonersparticipatie in het fysieke domein. Met Furban kan de gemeente eenvoudig ideeën opdoen bij inwoners. De gemeente maakt projecten aan en nodigt gebruikers uit om zelf 3D ontwerpen te maken en deze te delen met buurtgenoten.

Het doel is dat met behulp van Furban een enthousiasmerende digitale omgeving wordt gecreëerd, waarmee de gemeente in dialoog kan gaan met haar burgers, zodat zij meer betrokken worden bij de inrichting van hun directe leefomgeving. Dit vergroot de mogelijkheid tot participatie bij de invulling van hun directe leefomgeving. Mijn doel is een herontwerp van Furban op te leveren met een verbeterde usability en goed persuasive design.

CMD'DAYTJE

Dit project is gemaakt voor de Haagse Hogeschool om aandacht te besteden aan het verminderen van uitval voor de eerstejaars studenten van de opleiding CMD(communicatie en multimedia design), het doel is om het studiesucces te vergroten. Studiesucces betekent dat de student met 51 punten of meer doorgaat naar het tweede jaar. Aan onze project groep is gevraagd om een service(design) te bedenken die werkt aan het vergroten van studiesucces.

Het huidige probleem is dat de huidige aangeboden service niet aansluit op de behoeften van eerstejaars studenten CMD aan De Haagse Hogeschool, wat betreft het ondersteunen bij behalen van studiesucces.

Het doel van dit project is het aanbieden van een service die aansluit op de behoeften van eerstejaars studenten, betreffende het ondersteunen bij het behalen van studiesucces.

Responsive image
Responsive image

T-MOBILE VAS PAGINA'S

Binnen het bedrijf heb ik met verschillende soorten UX-cases/projecten meegewerkt. Ik zorgde samen met collega's dat de B2C(business to consument) en B2B(business to business) constant werden verbeterd, door testen uit te voeren en herontwerpen te maken. Het grootste project waar ik aan mee heb gewerkt is het herontwerpen van de VAS(value added service) pagina's van T-Mobile, die helaas niet online getoond kunne worden.

Ben je Nieuwgierig naar mij?

Wil je mij beter leren kennen en mijn vaardigheden en liefde voor het vak ontdekken,
mail dan naar Tessajaworski@gmail.com, dan drinken wij samen gezellig thee of koffie.

Bekijk mij ook op: Instagram , Facebook of Linkedln