Currently unavailable for a full-time job

Qooqie

bannerBinnen Qooqie heb ik aan meerdere projecten gewerkt namelijk Qooqie lead automation, Qooqie softphone, Helpcenter en Qooqie websitebanner




Qooqie Lead Automation

Qooqie Lead Automation is gemaakt voor de doelgroep marketingbureaus, sales en klantenservice medewerkers. Het is een dashboard applicatie en widget die op de website van de klant moet worden geplaatst. Hier heb ik meegeholpen om de beste ervaring te designen met behulp van de wireframe tool Balsamiq. Daarnaast heb ik ook de branding en user interface gedesigned. De componenten zijn ontworpen in Sketch. In Sketch heb ik de design system voor dit project opgesteld, zodat componenten makkelijk kunnen worden hergebruikt en consistent blijven op de nieuwe pagina's. Het project is gemaakt in VUE, zelf mocht ik ook leren om een aantal componenten en pagina's te coderen in VUE.

banner

Softphone "Qooqie Phone"

De softphone is gemaakt voor de doelgroep marketingbureaus, sales en klantenservice medewerkers om te tracks waar het telefoontje is gepleegd. Deze applicatie is ontworpen voor iOS en Android. Ik ben verantwoordelijk voor de user interface en ervaring voor gebruikers. Daarbij stuurde ik de developer uit India aan die het project voor ons codeert.

banner

Website Qooqie.com

Voor de website Qooqie.com ben ik verantwoordelijk voor het uitdragen van de Qooqie indentiteit. Ik zorgde dat de user interface de laatste trends bevat en dat de website overgedragen kon worden naar developers. Ook heb ik meegeholpen met het coderen van een aantal pagina’s, zodat ik daarin ook kon groeien.

banner

Categorie

UI/UX Design

Opdrachtgever

Qooqie

Periode

Oktober 2020 - Heden

Tools

Adobe illustrator, Sketch, Photoshop, Vue, vuetify, Balsamiq, Adobe XD, Design system opstellen

Methodes & technieken

  • Branding styleguide
  • Schetsen
  • wireframing
  • User feedback
  • A/B test
  • Bug testing

CASES WAAR IK TROTS OP BEN Trotse projecten

QOOQIE

Bij Qooqie heb ik gewerkt aan 3 verschillende applicaties namelijk: Qooqie Lead automation (Dashboard/applicatie om Leads mee te volgen), Qooqie Softphone (Om de bestemming van leads te tracken) en de Qooqie website dat dient als het visitekaartje voor Qooqie.

Responsive image
Responsive image

FURBAN

Vanuit Centric had ik een afstudeerproject gekregen namelijk Furban. Furban (Future Urban) is een platform dat gemeentes ondersteunt bij inwonersparticipatie in het fysieke domein. Met Furban kan de gemeente eenvoudig ideeën opdoen bij inwoners. De gemeente maakt projecten aan en nodigt gebruikers uit om zelf 3D ontwerpen te maken en deze te delen met buurtgenoten.

Het doel is dat met behulp van Furban een enthousiasmerende digitale omgeving wordt gecreëerd, waarmee de gemeente in dialoog kan gaan met haar burgers, zodat zij meer betrokken worden bij de inrichting van hun directe leefomgeving. Dit vergroot de mogelijkheid tot participatie bij de invulling van hun directe leefomgeving. Mijn doel is een herontwerp van Furban op te leveren met een verbeterde usability en goed persuasive design.

CMD'DAYTJE

Dit project is gemaakt voor de Haagse Hogeschool om aandacht te besteden aan het verminderen van uitval voor de eerstejaars studenten van de opleiding CMD(communicatie en multimedia design), het doel is om het studiesucces te vergroten. Studiesucces betekent dat de student met 51 punten of meer doorgaat naar het tweede jaar. Aan onze project groep is gevraagd om een service(design) te bedenken die werkt aan het vergroten van studiesucces.

Het huidige probleem is dat de huidige aangeboden service niet aansluit op de behoeften van eerstejaars studenten CMD aan De Haagse Hogeschool, wat betreft het ondersteunen bij behalen van studiesucces.

Het doel van dit project is het aanbieden van een service die aansluit op de behoeften van eerstejaars studenten, betreffende het ondersteunen bij het behalen van studiesucces.

Responsive image
Responsive image

T-MOBILE VAS PAGINA'S

Binnen het bedrijf heb ik met verschillende soorten UX-cases/projecten meegewerkt. Ik zorgde samen met collega's dat de B2C(business to consument) en B2B(business to business) constant werden verbeterd, door testen uit te voeren en herontwerpen te maken. Het grootste project waar ik aan mee heb gewerkt is het herontwerpen van de VAS(value added service) pagina's van T-Mobile, die helaas niet online getoond kunne worden.

Ben je Nieuwgierig naar mij?

Wil je mij beter leren kennen en mijn vaardigheden en liefde voor het vak ontdekken,
mail dan naar Tessajaworski@gmail.com, dan drinken wij samen gezellig thee of koffie.

Bekijk mij ook op: Instagram , Facebook of Linkedln