Vanuit Centric had ik een afstudeerproject gekregen namelijk Furban. Furban (Future Urban) is een platform dat gemeentes ondersteunt bij inwonersparticipatie in het fysieke domein. Met Furban kan de gemeente eenvoudig ideeën op doen bij inwoners. De gemeente maakt projecten aan en nodigt gebruikers uit om zelf 3D ontwerpen te maken en deze te delen met buurtgenoten.
Het doel is dat met behulp van Furban een enthousiasmerende digitale omgeving wordt gecreëerd, waarmee de gemeente in dialoog kan gaan met haar burgers, zodat zij meer betrokken worden bij de inrichting van hun directe leefomgeving. Dit vergroot de mogelijkheid tot participatie bij de invulling van hun directe leefomgeving. Mijn doel is een herontwerp van Furban op te leveren met een verbeterde usability en goed persuasive design.
Dit project is gemaakt voor de Haagse Hogeschool om aandacht te besteden aan het verminderen van uitval voor de eerste jaars studenten van de opleiding CMD(communicatie en multimedia design) het doel is om de studiesucces te vergroten. Studiesucces betekent dat de
student met 51 punten of meer doorgaan naar het tweede jaar. Aan ons project groep
gevraagd om een service(design) te bedenken die werkt aan het vergroten van
studiesucces.
Het huidige probleem is dat de huidige aangeboden service niet aansluit op de
behoeften van eerstejaars studenten CMD aan De Haagse Hogeschool, wat betreft
het ondersteunen bij behalen van studiesucces.
Het doel van dit project is het aanbieden van een service die aansluit op de
behoeften van eerstejaars studenten, wat betreft het ondersteunen bij het behalen
van studiesucces.
Binnen het bedrijf heb ik met verschillende soorten UX-cases/projecten meegewerkt. Ik zorgde samen met collega's dat de B2C(business to consument) en B2B(business to business) constant werd verbeterd door testen uit te voeren en herontwerpen te maken. Het grootste project waar ik aan mee heb gewerkt is het herontwerpen van de VAS( value added service) pagina's van T-Mobile, die helaas niet online kan tonen
En wil je mij beter leren kennen en mijn vaardigheden voor liefde voor het vak ontdekken
dan drinken we samen gezellig thee of koffie
mail mij Tessajaworski@gmail.com